fbpx

בניית בית פרטי, כמה זה עולה?

קיר לבנים עם פס בצבע לבן

כמה עולה לבנות בית? שאלה זו מעניינת את כל האנשים שמתכננים את בניית בית פרטי.

בעבר המחשבה הרווחת היתה שבנייה פרטית יכולה להיות הרבה יותר יקרה מרכישת דירה ושיפוץ הדירה.

כיום עם עליית מחירי הנדל"ן לעיתים יותר משתלם לטווח הרחוק לבנות בית פרטי בעזרת קבלן בניין מומחה בתהליך, המלווה אתכם מההתחלה החל מהאישורים, בניית שלד לבניין ועד מסירת המפתח.

עלות ומחיר לבית פרטי

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להחליט על המיקום שבו נרצה לבנות את הבית, בדיקת ערך הקרקעות באיזור והאם הם מאושרות לבניה.

יחד עם הלקוח לאחר מכן מתבצע מחקר מעמיק על סוג הנכס, העיצוב שלו, ההחלטה באילו חומרים להשתמש בהתאם לשטח וקבלת אישורים הנדסיים לתוכנית הבניה.

מחיר הקרקע נקבע על ידי גורמים רבים כמו מיקום הכבישים ביחס אליו, הימצאות צינור גז, מערכת ביוב ועוד.

לאחר שהחלטתם על בחירת הקרקע תוכלו להחליט עם הקבלן איזה נכס תוכלו לבנות ולכמה כסף אתם זקוקים. רוב בעלי הדירות עדיין מאמינים שזול יותר לקנות בניין מוגמר מאשר לבנות אותו בעצמך. בואו נגלה האם זה כך?

ברסוף בע"מ

מחיר פרויקט הבנייה המוגמר

בניית בית זה תהליך שלוקח זמן וכסף בכדי לבנות אותו. בחלק זה נשקול כמה יעלה הפרויקט לבניית בית פרטי מאפס. בשלב זה, יש להבין כי יש להיערך להוצאות לא רק עבור עבודות וחומרים, אלא גם עבור תוכנית בנייה, שבלעדיה אי אפשר להתחיל את העבודה.

אפשר להשתמש במספר נתונים לשם כך:

רכישת קרקע שכבר הופשרה ואושרה לבנייה, לדוגמא חברת גב השקעות נכסים למכירה בישובי חוף הכרמל המופשרים לבנייה.
האם אני רוצה לקחת אדריכל לפרויקט?, לעיתים לקיחת אדריכל מוכר יכולה לייקר את הפרוייקט מאוד.
התייעצות, התייעצות התייעצות, לפנות לאנשים שבנו כבר בתים, לפנות אפילו לחברה הקבלנית שתשמח לתת המלצות ללקוחות מרוצים שכבר עשו בנייה של בית פרטי מההתחלה.
לקחת קבלן אשר עובד בצורה חוקית, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת החוק בכדי שלאחר מכן לא תתקלו בהוצאות שלא צפיתם.
בסיום החלק העיצובי של הבניין עוברים לחלק חישוב החומרים וזמן העבודה, קבלן אייכותי ומקצועי יודע לתת לכם הערכה מדוייקת עוד לפני התחלת העבודה על שלד הבניין, אל תתפשרו!

להבדיל ממדינות אירופה הקרות יותר בתקופת החורף במדינת ישראל ניתן לבנות במשך כל השנה מבלי להתקל בבעיות מזג אוויר ובעיות בתהליך הבנייה, לרוב הבנייה לא מתעכבת יותר מכמה ימים – שבועות עקב מזג האוויר הנוח.

השוואה בין עלות רכישת דירה פרטית לבין בניית בית פרטי

אם נרצה לעשות השוואה בין מחירי דירה מוכנה לבין בניית בית פרטי הרי זה יחסית פשוט, לאחר קבלת הצעת המחיר מהקבלן נפנה לשוק הנדל"ן, נבין מה המחירים של דירות פרטיות באותו איזור ונוכל לעשות השוואה, יש לציין שההשוואה לעולם לא תהיה מדוייקת מכיוון שבית שאתם בחרתם לבנות בצורה שבה אתם רוצים לעולם לא יהיה כמו דירה שקבלן או יישות אחרת קבעה איך יראה.

בבניית בית פרטי יש לכם שליטה מלאה על השטח שבניתם, אתם יכולים להתאים את גודל הגינה, כמות חדרי השינה, כמות חדרי הרחצה, החלונות הדלתות ובעצם כל אספקט מבניית הבית הוא לשליטתכם.

הערכת עלות בניית בית פרטי

לאחר שעשינו השוואות ובדקנו, מה הייתם מעדיפים? בית פרטי שהשליטה והבנייה היא על יידכם או בית שרכשתם מקבלן או לחילופין אדם אחר?

חברת ברסוף בע"מ מומחית בבניה ופיתוח של בתים לבקשה האישית של כל לקוח ולקוח.

להצעת מחיר ללא התחייבות לבניית בית פרטי צרו איתנו קשר עכשיו! ברסוף – מגשימים לכם חלומות בבנייה

פוסטים אחרונים

פרויקטים אחרונים

יצירת קשר

לתיאום פגישת יעוץ ללא עלות